Index
Oversigt over dette sites mange emner. Fra alle
sider kan du klikke på index-oversigten og herfra - med alfabetet
som søgekriterium - klikke videre til det specifikke emne,
der interesserer dig.
Hvis du er interesseret bredt i et emne kan du klikke ind på
et af nedenstående kapitler, og derefter til de enkelte afsnit.
Formål,
ledelse og styring
Om mission, vision, idégrundlag og eksistensgrundlag.
Human Ressource Management og kultur. Paradigmer. Fusioner og alliancer.
Ledelse og lederrollen. Strategisk ledelse og ledelse i det daglige.
TQM og Balanced Scorecard, autenticitet, m.m.
Marketing
Markedsføringsplanens disposition. Markedsforhold, udbud
og efterspørgsel, forbrugerne og konkurrenterne. Marketingstrategi.
Relationship Management, CRM, One-to-One markedsføring. Massemarkedsføring.
Netværk. Målsætninger. Målgrupper og segmenteringer.
Behov og behovspyramide. Parametervalg, markedsføringsaktiviteter,
marketingmix. Kontrol m.v.
Kommunikation
Kommunikation og reklame. Processer og modeller. Branding. Kreativitet.
Budskabsforståelse. Mediestrategi og -valg. Internettet m.m.
Markedsanalyse
Analyseprocessen, -metoder og -typer. Usikkerheder. Kvalitative
og kvantitative undersøgelser, ad hoc og paneler. Big Data.
Respondentudvælgelse. Statistisk tilfældighed, m.m.
m.
Litteraturhenvisninger
Henvisninger og kildeangivelser.
Bagord
Om formålet med dette site. Baggrund, omfang og vedligeholdelse.
Navigering. Forfatter.
Definitioner
og begreber
Forklaring
og beskrivelse af udvalgte begreber og betegnelser.
|